In i dimman...

Jaaa, denna sommar har varit kanoners (i stort sett...). Finväder, mycket stök å skoj med matten å hussen, bad & strandstök, båtåkning, fått småsyskon till stan osv, osv... Jag har varit med absolut nästan hela tiden :)

I tisdags körde vi bastu å grillkväll ute i Karlsvik med ett gäng trevligt folk =). Vi startade med grillning - mummmma så gott!
Fotfolket har ju åter en lustig grej för sig... först ska de in i hettan i bastun och oja sig över hur varmt det är.... Sen lubbar de ut och skriker hur kallt det är i vattnet - alltså om de kunde bestämma sig va?? Det är nog typ en lustiger lek de har,, tror jag ^^... Men jag är minsann inte bangen, så jag hoppade in i bastun jag me´ ;) Sitter hussen på översta britsen, så gör väl jag likadant!! In i dimman jiiihaaaah... det var ju riktigt skönt med lite värme efter kalldoppen - huga man frös ju som en hund juh!! Nattbad... - det ni!! = riktigt hundgöra!!



Gooode Gott med Grillat!




Carina,,, jag är hungrig!



eftersom värden är hälsofreak så fick han ved istället för vin i medtagningspresent ;)



Hussen som vedtjuvat, tur(e)ligt nog av sin kompisen ingo...



badplatsen...



veil by mist... = i dimma dold...





Återigen är det ödelägga hemma, hussen har åkt och då muntrar jag upp matten med petflaskeplattning, trycka grisen i knät på henne, matskålsskramling mm... Hon är dock tråkig och läser en bok.... Stoooor SUCK! Jag vet ju hur det slutar... Hon kommer att ha mardrömmar i natt... Hopplösa människa, kan hon inte hålla sig till humorböcker, kärleksromaner, 91:an eller Starlet (..fast den finns kanske inte någe mer ;)... men Nä! Antingen vaknar hon av att hon är förbannad eller rädd... Fjolla! Jaja... jag får väl ligga utanför tröskeln till hennes sovrum och vakt på marorna (-:


golvmys...



Till helgen väntas brudarna :-*,,, mattens kompisar Marita & Jessan dyker in i morn, samt Maritas snyggschäferdam Flora (smörigt namn va??? haha..).... Åsså ska vi få äran att vara valpvakt till lillsyrran Mira ♥. Jag looovar å scchhvääär att lära henne allt jag kan ;)

Kramen!

Kommentarer
Postat av: Lillemor & Nova

Gör det du Ture jag fick minsann träffa Dregen och Rey härom dan de var ena rangliga grabbar men du ska inte tro att dom tillät mig lära dom nått inte...bara nosa lite//Kramen från Nova

2011-08-12 @ 21:22:37
URL: http://novas-blogg.blogspot.com
Postat av: Birgitta

Ja du Ture, jag brukar också försöka mig på bastning tycker att det är helt Ok. Men husse och matte brukar inte vilja att jag ska vara med. Men då parkerar jag mig utanför dörren tills de kommer ut.



Niko

2011-08-13 @ 11:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0