sommar på g....

svanar i synfältet..... var tvungen att motionera dem lite...hmmmm.....


Min matte är ju alltså galen i eld.... ^^^.... Vintertid så eldar hon inne med 140 ljus samtidigt/gång ...ungefär,,, hon gillar alltså myset med ljus.... Så nu när det börjar att vara ljust ute så --- tänder hon grillen!! Det tycker jag är fasen så mycket bättre än typ vaniljdoftande ljus... då kan man ju få sig en smakbit både nu å då ;) Matten är ju typ grill-galen så hon hade ju kunna (och gör det faktiskt ibland..^^...) käka grillat till frukost, lunch å middag - Finemang! Hungrig Tutas får "det lilla extra" som han behöver :) fast man ska ju dela med den där lilla Flirran åxå... Hm!!

Flirran har för övrigt lugnat sig lite... hon är inte lika pms-ig som tidigare trots att hon inte fallit in i löp och börjat lukta goding ^^... fastän man är kastrat så känner man faktiskt då brudarna blir snyggare såhär framåt sommaren - jäklar så hotta de blir!! Å matten irriterad och försöker förklara för mig att jag är en kastrerad halvgammal (nåja..3år!!!) odåga... jajja! kill-ämnet i mig försvann dock inte helt vid ingreppet som (o-eller?)tur var....

Matten har hotat att anmäla mig till gruppen "Anonyma Disktraseholister"..... Jag har kört en tvådagars-disktrase-intag.... Alltså,,, likt som 2 beningarna behöver känna harmonin med ett gäng glas vin, öl eller andra rusdrycker så får jag min kick av disktrasor,,,, jag vet att jag inte borde...... det känns gott som satan då man intar de första bitarna,,,, harmonin som lägger sig i kroppen.... efter några tuggor så blir man ju hjälte- typ bäst (fast d är jag ju alltid ^^...).... sen är det bara köra på och tugga i sig resten - för kul´s skull............... Å sen.... kommer svettningarna, oroligheten i magen, illamåendet..... sen ska skiten ur kroppen..... huga! Tur att man inte behöver köra alko-disktrase-test på morronprommen för då vettetusan hur det hade gått :/....

Vi (matten) har ju börjat att lubba (kallas det visst ^^...) så... det är ju bara att haka på - jag tycker att det är skitskoj även om hon är nånting sölig oftast, hyperventilerar, snorar och högröd i fejjan, jajja! Flizan är dock värst! Till å med matten hänger med bättre men lat-fian som tjurar ihop å vill springa sist .... så jag i täten , tomatmatten i mitten å lille Flirr sist..... jajja! Tur att vi oftast lubbar tidigt på morronen eller sent på kvällen, då det inte är så många man behöver impa på, på rundan :)

Matten har fått ny bilnyckel, vilken hon lovar å schväääär att aldrig tappa bort, vilket jag inte tror att hon gör för fasen så besvärligt att inte ha bil!!!! Vi kunde ju inte ragga nånstans.... Bara knata å hojja´.... Ingen hit! Å vem vill åka buss???? Hugaligen!! Matten fick ju anlita proffs för att komma igång med bussåkandet vilket hon inte gjort sen sommaren -87 ungefär.... Kämpiga dagar var det ;)

Trevlans Valborg och vår eller sommar på g.... I af... Ha d bäst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0