Vårruset...

jag behöver faktiskt ha båda benen....


Ja hej å hå vad tiden bara springer iväg.... Våren har ju bara rusat fram och strax så har vi ju högsommar =) Urdålig på blogguppdatering är matten i alla fall - fy skäms! Men hon är ju jämt å ränner å flänger å håller på med vettegudarnas allt möjligt,,, springning, gymträning, ture-träning (vilket alltför ofta mest resulterar i fika/matpauser av olika slag,..... - i och för sig inte mig emot ;), åsså moaskjutsning, jobbelijobb bl a bl a....

Livet i Ture-klanen lever å frodas som vanligt,,,, ett gäng disktrasor å sockar har gått åt sen sist - det är dock bara 2 av mina laster.... Badsäsongen och dyngrullningstiderna är i full gång, så matten hinkar mig i badkaret både nu å då - faktiskt rätt skönt! Och dessutom börjar man ju lukta så gott av schampoot - mmmmm ;) Förresten! Dagens Ture-fundering: Undras vad framtida geologer kommer att tänka då de gör utgrävning på Hertsön och gör de makabra fynden av disktrasesnuttar i olika färger och valörer?? Hm! Kanske man blir historie-hund då!?? För det är nämligen så att i våran skog så har det tinat fram, både här å där, små bitar av wettex och nån strump-flisa å så.. hrmmmm......

snyggFlizan <3


Fllizan är riktigt snygg just nu - långt vackert hår åååssså - luktar hon gott!!! Löptiden är inne... Min tjej är det! Fastän hon spelar svårfångad så vet jag att det är ju egentligen mig hon vill ha ;-) .... eller så inte.....

Ett gäng prommisar med bästebrorNash å bästaHasse å bästaAnn-Marie har det åxå blivit - ibland så måste man ju styra upp brorsan, men den långbenta jäkeln är ju så attans snabb.... vänta bara tills jag får tag på honom ^^....


Hallå Grabbar!! vad ska ni nu hitta på????



två glada svansar :)


Strandmys å träning samt grillning med syrran, Flizan, å en vildhjärna till schäferbrutta hade vi i söndags - kanonhärligt!! Sommaren ÄR på G :))))


fyra i rad...







Jag längtar till mattens semester... - få rå om henne på sandstranden, sprätta ett gäng sand över henne - för att svalka av henne givetvis ^^!!! - Hoppa i plurret för att sen torka av mig på den överhettade soldyrkaren - fast hon skriker så illa då... vettetusan,,, men jag tror hon blir glad egentligen :)
Vi ska åka på tu-man-hund till Tåme en vecka - på hundläger heter det visst,,,, Jag misstänker dock att det är typ "uppfostringsanstalt för spårintresserade med näsa för annat åxå" ... men skoj ska det bli! Före det ska vi visst ner till Sundsvall för mentaltest för mina syskon å mig - herregudens, säkert ska de ha spöken å annat oknytt i skogen - jajja!! Vi får väl se hur det går.... Med oss på resan så får vi bästalillasysterMira, hon ska visst med å heja på ... eller vad det nu var .... Det blir åxå himmelans kul!! Spöktåg i skogen åsså stugmys, samt träff med bästasteSyskonen ♥

Ha d så fint allahopen =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0