Bästaste Hasse Grattis!!

Alltså får erkänna att det varit mycket rackligt med uppdatering av hyss å sånt från Hertsön.... Kanske beror d på att vi har så mycket för oss jag å matten... så hon är helt slutkörd om kvällarna ;) .... tack o lov^^.... riktigt painig blir hon ju annars om man inte håller henne igång ;)))

Alltså det här med sådan matte sådan hund .... inte för att matten skulle erkänna det men... vi är nog rätt krävande båda två,,, egensinniga..., får vi inte mat blir vi griniga, är vi trött blir vi griniga,,, i övrigt älskar vi det flesta och det mesta och är alltid "på" på nya påhitt.... faaaast matten hävdar att jag är damphund och inte hon =O.....

Idag har vi varit å firat VärldensBästasteHasse!! Vår kompis har fyllt 70 år!!!! Begrip! Snygg, pigg, alert kille som dessutom äger världens bästa brorsa Nash!.... Tänk hur det kan bli... Jag och Nash kamperade ihop från smått till 6 mån hos världens bästa kennelmamma & kennelpappa Ewa & Stefan... sen splittrades vi till olika hem och öden och landade tillslut båda två i Luleå..... Ödet ÄR!!! Kan man bara säga.... Vi träffas och kamperar ihop minst en gång per vecka ♥ Blodsband vet ni..... Dessutom FATTA... Hasse Å Ann-Marie hade 50-årig förlovningsdag idag!!! Hurra!!!!!! Det ni! Imponerande!

Flizanmulning har det ju varit dåligt med så jag och matten har delat lite på mulningarna....=))))))..... Jag å matten var å prommade med bästaHasse å Nash i förrgår åååssså på vägen hem så trillade matten på en isfläck.... Jiiiiiha!!! Mattemulning såklart!! Hon låg på vägen och skrattade som en galning..... (vilket folk säkerligen insåg att hon är....) Å så igår så var vi på sedvanlig kvällsHertsörunda... Då... vid en kurva så..... som tur var, så gick jag mrT och nosade i mattens fotknölar..... sååå mötte vi på 3 rådjur!! Matten mulade mig ordentligt och kastade på mig koppel.... jäklarÅÅÅÅ.... annars hade jag ju raskt visat dem att en TT bestämmer!! ^^

Jajja,,, nu kör vi fredagsmys med bästaMoa,Flizan,Johanna åsså Matten
Kramen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0