Giro dítalia i sikte...

jag å mina viktiga saker ♥... cykeln är dock ute...


Alltså! Vi har fått en cykel, jag å matten - vilken lycka!!! Detta är ju skitskoj,,, Premiärturen kördes i morse, fast matten är ju ingen direkt talang på cykling särskilt inte med en väldans dampglad jag i snöret :*. Så jag var ju tvungen (för att hon ska veta sin plats direkt) lägga i högväxeln å dra iväg redan från början... Med påföljden att matten å cykeln gjorde en saltomortal och stöp ner på den blöta grusiga asfalten rätt framför ett gäng vägarbetare i traktorer å div fordon.. De såg himmelans roade ut - tur att man gjädjer nån ;).... Oj,oj.... ilsken blev hon -- Helveteshund fick man heta då!! - Hon låter så ibland den där sura matten ^^... Jajja hon kravlade sig upp, konstaterade att inget var brutet, tom naglarna hade klarat sig... åsså bar det av igen... Sviiinkul var det, äntligen kan skrället hänga med i min takt =) Hon tog sig mot slutet av cyklingen  å såg riktigt lycklig ut hon me´, så det här kan nog bli riktigt bra så småningom.. Övning ger färdighet ju´!

Ha en trevlig helg allahopen!

Kommentarer
Postat av: Lillemor & Nova

Jag brukar göra så jag också med hussen att dra iväg i 120 knyck i så där 3-4 km men har ännu inte lyckats få honom att göra en saltomotal så jag behöver några tips, du får ge mig några på kennelträffen.

Största kramen från syss Nova

2011-04-08 @ 15:02:01
URL: http://novas-blogg.blogspot.com
Postat av: Maya

Hej!

Jag har också provat att få matte att göra en saltomortal men det går inte! Hon sätter fast mig i en pinne som hon kallar Springer och då går det inte att få till några extraeffekter.

2011-04-10 @ 12:05:55
URL: http://www.fozasos.se
Postat av: ture

Nova- jag har ett Gäng tips till dig ^^...

Maya - matten har åxå varit å införskaffat en springer - jäddransÅÅ!! jajja nog ska jag väl få omkull henne på nåt vis iaf ;) får klura på det...

2011-04-11 @ 08:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0