Jesus-test....

Vem kör egentligen?? Det är ju jag som kör... ;)


superfjollan...


Nu har det hänt mycket de senaste dagarna... Jag har hängt me´matten å hussen på allt möjligt stök å tokigheter :). Vi har ju haft det årliga Luleåkalaset i helgen och jag har minsann varit med. På fredagen så for vi ut med hussens jetbåt - en riktig vattenleksak som går fort och svänger på en femöring om man vill... visst fan, de finns ju inte men vi tar en krona då ;) Vi åkte en sväng eller tre och så satt vi och solade i hamnen och myste på. Riktigt trevliga folk hade vi med oss åxå! Jag blev kliad som aldrig förr.


BeachHund


jag håller koll så att de kommer iväg ordentligt ;)


På lördagen skulle vi köra vattenlekar med båt och ringar och manta, wakeboard osv... Givetvis hakar en Ture på! Vi drog ut ett jättegäng med trevliga folk åsså jag ut på en superhärlig sanstrand, där kunde jag springa järnet och sanda ner folk, torka av mig på dem då jag blivit lite blöt, välta lite förtäring å andra kuligheter. Tur att jag har sån charm så alla gillar mig i alla fall ♥. Jag hade det grymt sjåigt att hålla reda på hussen som drog iväg med båten och vattenprylar hela tiden... Så tillslut så pajade äntligen båtskrället så att jag äntligen fick hussen i land. Riktigt mys var det!

jag är cyyyr då matten inte låter mig springa efter hussen hela tiden...



Eftersom min husse är min gud så måste ju jag alltså vara Jesus.... Jag testade det idag... Vi har åkt stor båt med hussens kompis från Luleå till Boden. På vägen dit så gick jag och hussen ut på soldäck och myste ett tag. Sen fick vi för oss att gå fram till fören och likt i Titanic njuta av vinden i våra hår. Då kom jag på att jag måste göra testet! Är jag Jesus eller?? Det visade sig att det var jag inte. Plupp ner i havsvattnet bara! Dessutom en 9 meters Bayliner i palten!!!
Å jag som knappt kan simma!!! Jädrar i mig så förvånad jag blev. Men jag hade ju gudarna med mig för allt gick bra och hussen å matten fiskade upp mig i nackskinnet. Hugaligen - jag skrämde upp dem ordentligt åxå. Lite spak blev jag med faktiskt. Så efter torkning så lade jag mig ner på golvet i båten... lugn - till allas förvåning... Så kaptenen på båten tyckte att nu blev jag ju en riktigt trevlig hund....^^, vad kan han ha menat med det????! Har hört nåt kärvänligt - stökvovve å sånt (inte jag inte ^^)...

jag å matten båtmyser




du å jag hussen ♥




jesustricket funkade inte....



Fridens!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0