du å jag matte.....

De två tvåbenta i mitt liv har blivit till en kvar iaf... Jajja, the show must go on.... Hur de där homosapierna håller på...

Annars så har matten å jag semester... det är himla fint, jag har sällskap hela långa dagarna och får stå ut med matteskrällets påhitt. Idag tex startade vi med att åka ut till stranden och sola å bada å sandmula matte :) Vi träffade även på en korthårs collie å hans matte på stranden. Det var en snoris, typ ett år, så jag var tvungen att försöka skrämma upp honom lite iaf... Sen lekte vi tafatt-collie och hämtade frisbee i vattnet... Riktigt skoj var det! Nu på eftermiddagen så tog vi en stadspromme - spännande med mycket folk och annat jokkel, och många dofter...

Vi har även haft besök av mattens systerdotter Emlan med sin vackra flatfröken Saga och kompisen Tiina med sina chihuahuakillar rusty och duude... Rusty visade genast att emmelies knä var hans plats och där får inga tervaneser finnas, medan Duude blev smått förälskad i mig och sprang mestadels omkring på två ben för att försöka få till det... suck!! Det är ju inte lätt att vara snygg :)


vi har semester!



ha d gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0