Slarviga mattar ^^^....

Det måste absolut finnas fler jyckar med samma problem som jag... Min matte tar med mina "kul-prylar" då vi t ex ska på promme,,, hon hinkar omkring dem, kastar å slarvar bort dem i snön... "painit" jobbiga människa! Sen ska MAN plumsa omkring i snön för att leta upp dem, man får dessutom näsan full i snö eftersom de dessutom sjunkit ner långt ner i nån snödriva..... Haha... idag gav jag igen ^^ - hon tappade sin handske, vilken jag genast körde katt å råtta lek med, slängde upp den i luften och så fort den landat hoppade jag på den och skottade in all snö jag kunde in i den.... hehe..... Svinhugg går ju som sagt igen :*
Har ni tänkt på att sommartid är det en massa pinnar de drällt omkring i skogen... SSSSpår viskar de åsså ska man ut å leta... eller Leeeeeta - jah! då ska man söka reda på gamla skor, börsar, kepsar å sånt. Det måste vara nåt produktionsfel de har allihopa - slarvar!! Inte nog med det - sen ska man på lydnadsplanen bl a hämta apporter och utöva diverse trick för att de ska dela med sig av VÅRA go´bitar eller favvoleksaker som de har gömt undan i nån ficka.... Vi har det inte lätt alltså!!
Jajja! Matten har hotat med att i maj smäller det.... Träningshelg, kennelträff.. åsså Tåmelägret i juli =) Har i alla fall en intressant vår/sommar att se fram emot :)

Ha det härligt å njut av vårsolen!




Kommentarer
Postat av: Terra

Blir allt riktigt avis på era planer! Tåme lägret har vi varit med på o det var jätte skoj, men då letade inte jag pinnar utan en massa trevligt folk som gått o gömt sig i skogen...söka kallas det visst. ;) Här håller matte bara på att planera för valpar och inte frågar hon mig inte, för hade hon gjort det, så kan jag tala om att jag mycket hellre hade letat pinnar, människor, gamla skor... m.m Ha det fint så ses vi! :)

2011-03-21 @ 11:07:28
URL: http://www.terrabelgs.se
Postat av: Ture

Hahaha... joru, de där mattarna är himmelans kluriga ibland ;)... Jajja, men det kan väl bli lite mys att vara "mammaledig" (åtminstone innan de små raringarna börjar stöka järnet =) Åsså hinner vi ju me´lite träning innan det är dax! Ha d bäst du me´! Å vi hörs å ses absolut!

2011-03-22 @ 10:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0