spårträning me´brorsan å co...

Ture i spårtagen

I förrgår var jag å brorsan ute med våra mattar för spårträning... varmt å torrt var det. Brorsan skötte sig utmärkt men jag fick bakläxa eftersom jag tycker att det funkar någotsånär att kuta omkring med hög näsa och vinda in spåret :* men icke, de gnälliga tvåbeningarna snackar om att "gå tillbaka i träningen"... suck!! Å sen ska vi visst träna spår nästan hela nästa vecka sas det!
Dessutom har matten fått för sig att man ska hålla nån träpinne i munnen som man inte får släppa förrän hon säger till - apport snackar hon om... jaa... man upphör aldrig att förvånas över deras påhitt!!

Annars pysslar vi med många långa härliga promenader med mycket badande i lerpölar, vattenpölar och diken, det är ganska härligt med sommar förutom de jäkla myggen!!!
Puss å kram!

Monica å brorsan

Apportbus i spåret


Kommentarer
Postat av: Lillemor & Nova

Vad skojigt ni ser ut att ha tillsammans synd att vi bor så långt ifrån varandra annars har jag gärna tränat med dig och Junior.

Stora kramen från syster yster Nova

2010-07-04 @ 18:58:22
URL: http://novas-blogg.blogspot.com
Postat av: ture

vi får väl sikta på att ses till nästa kennelträff om inte annat =))

kram tbax!!

2010-07-04 @ 19:39:07
Postat av: Ewa

Det verkar som du har en hel del arbete framför dig, Ture! Jag tror att det kommer att gå jättebra för er och Junior med matte.

2010-07-05 @ 12:10:15
URL: http://www.fozasos.se
Postat av: ture

tack gammelmatte! det ska nog gå bra för oss grabbar i norr ;)

2010-07-09 @ 16:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0