packar å packar...

Jaha! Nu snart bär det alltså av med flyttlasset igen. Matten packar å fejar som en besatting... (å småsvär lite om jobbigheten med att hålla på å flytta igen - städning, pryljäklar osv.... :) Jajja, man måste ju vara med å kolla så att fönstrena blir putsade ordentligt och att hon får med alla grejor ^^ - slashasen brukar ju glömma Mina leksaker ibland (hrrrrmm!!!), t ex då vi vart hos Pj... då har hon glömt Grisen 2 gånger!!! Nä så nu försöker jag åxå packa ner det jag hinner. Jag tryckte ner spenkoppen i hennes kartong med vinglas... Sen kom jag på Grisen!! Det är bäst att trycka den i nacken på matten - då kanske hon hänger den runt halsen så att hon inte glömmer den, denna gång....


Flizelis å Moa är här, de har påsklov - himmelans myyyys, då får man sova säng för en gångs skull, men jag brukar iaf gå ner efter ett tag för att lägga mig utanför mattens sovrum å hålla koll på henne - D är viktigt! Så fort hon slår upp sina grå/grön/blåa så är det viktigt att man säger till att det är dax att kliva upp, och när hon väl gör det så tar men ett tag om ex vis tröjan eller varför inte en troskant och leder henne in i köket så man får mat nångång! Fast nu börjar det vara lite jobbigt för männskan är ju förkyld å är uppe å ränner, snorar å dricker te mitt i natten... suck!! Det är visst riktigt synd om henne ^^=värsta mansgrejjen juh!!

Igår hade vi båda brudarna hemma på käk - perfekt att ha två brallisar att mysa med, lille Fliz var förstås något avis, hehe....




Hare´gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0