höstligt....

Alltså nu har det ju blivit höst på riktigt..... Matten sa ju det! Att det kommer att vara sommar ända tills hon börjar att jobba igen - och så blev det! Jag gillar inte riktigt det här... Dels så regnar det piss (finregn som man blir dyngblöt av, på hela kroppen...) åsså har matten börjat att jobba igen :/... Hur kul är det att vara ensam va? Matten blev visst erbjuden att få en katt som sällskap till mig - HAHAHA... DET hade ju vart nåt! Snacka om att jag hade fått utöva min hobby i hemmet ^^... Men tydligen så blir det inte så, hon tror visst att jag (och kattskrället) kommer att göra kaos med hela huset och varann i så fall! Jajja!

På tal om att göra kaos, så är ju inte min matte sämre än att hon höll på att elda upp hela huset... Hon kom hemdammandes, svinhungrig som alltid... Slängde in en förpackning bröd i micron och började att läsa posten... Då hon plötsligt fick syn på att det brann i micron!!!! Woooooaaaaahhhh!!! Vilket vrål! Å vilken aktivitet! Hon blåste som själva Stormen Gudrun på den brinnande plasten och microlocket!! Jäklaaar vilken stank! Så lär av detta: plocka bort åtdetminstone påsförslutaren i metall då ni tinar bröd i micron =/

En till fundering över de tvåbenta... detta med att träna sig själv... Igår till exempel då matten satt å fikade sina mackor och mazariner till frukost så kom hon plötsligt på att "nu jäklar"... ska det ske... det ska börjas med träning! Sagt å gjort, vi dammade iväg till gymmet där hon försökte lyfta, dra, göra situps och gudars vet allt vad de stånkar på med... Sen blev det långpromme med Challi och gråhunden Eros. Himmelans trevligt! Men varför inte köra lite regelbundenhet på det hela... en annan får ju sina prommisar varje dag medan hon tror att hon kan ha uppehåll i typ 4 månader och funderar över hur klen hon blivit, sen tränas det nån vecka ÅssÅ hittar hon på nån lämplig orsak för vila, typ förkylning eller nåt... S U C K!! Slashasmatte!!! Är det detta som kallas dålig karaktär??

På tal om karaktär, så är det snart dax för MentalTest i Timrå.. 24:e oktober - är det ju inte... utan september ;), samlas vi syskon(+ tillhörande fotfolk..) i Timrå för att synas i sömmarna. Ska bli skoj att träffa StoraStökSläkten igen!

Höstkramar!


Jag har hämtat lite "bra-att-ha" grejor inför lördagsmyset med matten ;)

Kommentarer
Postat av: Maya

Hej!

Din matte är lite allmänt förvirrad tror jag! Min matte allas vår stormatte säger att MT:n är den 24:e september inte oktober, hon brukar ha koll :-)

2011-08-21 @ 11:44:22
URL: http://www.fozasos.se
Postat av: ture

HAHAHA.... jag säger ju det!!! Tur att hon har en Ture (och släkt ;) som håller koll på henne - Jag har det inte lätt alltså!

2011-08-21 @ 13:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0