Solsting å sånt....

fy vad kattskrället kan spotta å fräsa!


Jag å Matten semestrar ju järnet... herregudens - man har ju fått stå ut med henne drösandes hemma  i 3 hela veckor!! Fast ganska trevligt har vi ;). Vi solar, badar, har haft en massa trevligt folk hemma hos oss, massor med grillkvällar med tillhörande go´mat och sånt där som tvåbeningarna blir så surriga av... vin heter det visst... Matten hävdar att det är bra för hjärta och själ ^^... jajja!  Och nu har Moa och superFlizan och deras nytillskott en schäferplutt vid namn Zcott varit här i snart en vecka... Gudars så sjåigt!! Matten är då ganska botad mot sin valpfeber - å jag me´, även om det är kul att busa järnet med lillskrället så är han ju en aning "pain-ig", då måste man ibland säga till på skarpen - jäklarÅ!!

bad-bus..


Saga och SnyggTriss med matte å husse har åxå varit här - vi tillbringade dagarna på stranden,,, av nån anledning så var det ett himmelans ylande om nån hårig, blöt tervanes som skottade sand på strandfolket (matte, Moa, Emlan å Joel...).... LillFlizan imponerade genom att simma ut till galningarna som var ute på djupt vatten!!! Galna sheltie! Näe, man ska då åtdetminstone bottna med bakbenen iaf!

Hussen is back... eller hur man nu ska säga ;-)... Vi har då iallafall bekräftat våra känslor för varann... Har riktigt saknat skrället faktiskt - vi har ju himmelans skoj ihop - han gör så mycket kul saker,, åsså blir jag ju grymmast bortskämd - det är riktigt nice :-)) De måste ju fasenimig ha solsting både nu å då de där - matten å hussen - som de håller på! Hur svårt kan det vara att bestämma sig va?!! Tur att man är kastrat å inte har så många kärleksbekymmer.. (fast jag glömmer ju det ibland...^^)


Tut å Hussen sitter på datorn ^^...


LillepluttgullRoxie sover i min svans :)

Ronja å liten Roxie har åxå vart här. Den lilla illbattingen sliter å drar i min hals och tycker att min päls är såååå gosig, så hon brukar kura ihop sig i svansen och somna - snacka om att man fått bli lekfarbror alltså!! Herregudens vafasen MachoTure som Lekfarbror... säg inte till nån!!!


Båthund har jag åxå hunnit prova på att vara - ganska trevligt faktiskt, men i början fick matten hålla i mig lite... ifall att jag nästan skulle blåsa bort.... eller i plurret... Sen blev det till och med så att jag själv hoppade in i farkosten :)

Må väl!

Kommentarer
Postat av: pj

2011-07-30 @ 04:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0