sommar, sommar å valpsjuka...

Vi har ju haft ett gäng fina baddagar!! Det är sååå härligt att plaska omkring i vattnet,,, fast det där med simning är lite äckligt faktiskt... man kan ju få vatten i både öron å näsa juh! Men matten å hussen tycker att det går bättre å bättre för turetheresealshammar....


Matten har fortfarande valpfeber... suck! Men hon har i allafall insett att hon "icke behöver hava någon annan hund än gullture",,, ialla fall nu.... :) Lillasyster Mira (Fozaso´s Menominee MMXI) och Vicke (F. Maverick MMXI) har flyttat hit till Luleå. Det är bra det så man får ha lite koll på småsyskonen ;)...En annan har ju blivit en stor grabb nu^^. Bara det att matten blir som ett riktigt fjoll, pjollrar å har sig... - fast i å för sig så låter hon ju så åt mig åxå i bland ♥


Snart har skrället semester - skönt! Då kan vi umgås på heltid ;). Man skulle behöva träna männskan lite,,, har i af lyckats med att få henne att förstå att om jag ligger på henne eller hussen i soffan så gills det inte som att jag egentligen ligger i soffan.... Då ligger jag ju på dem! Skulle behöva få henne att förstå att en Ture kan behöva ligga nära sängen i sovrummet åxå ---- (utifall att nåt skulle hända.... ;) men där envisas hon ^^...


Vi har regndag idag,,, kanske matten dristar till sig och bakar nåt gott - får vi hoppas :)

vi mäter soffa


badkillar ♥


prylhämtning


GullMira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0