Valpsjuka....

Matten är helt kollrig,,, hon ser småvalpar öööverallt och pluttenuttar å håller på att snacka bejbi-språk med Dem!!! Fast jag tycker de är rätt trevliga faktiskt... de luktar himmelans gott. Å då kommer jag på igen att jag är ju faktiskt en riktig kille,  så jag kollar upp dem ordentligt,... charmar järnet... (fast matten blir så grining då jag behöver stå på dem ibland - å så" låtsas de pipa" de små liven, fast jag vet att de gillar det egentligen   ;) Det är viktigt att visa sin bästa sida för att ha de små brudarna på tillväxt ^^, hehe...


Roxie



Med peggan och ungdomarna mot badet :)

Ronja, mattens storunge och hennes kille Tobbe har införskaffat sig ett litet pyre.... rzxpxjapr kozxxx... eller vad de nu hette,,, Prazsky Krysarik heter det visst ;) I af en söt liten brutta, mindre än ett vinglas stor! Igår hade vi grillafton här hemma, sen for vi ut å badade på kvällen - jag fick guida ungdomarna ut till badplatsen - häääärliga tider =)))

Jag å matten var å kollade brukstävlingar i Boden igår + 30 grader varmt! Min kompis Terra (Bs Björk av Nangijala) blev uppflyttad till elitklass sök - duktiga brud!!!

Idag är det tack å lov kallare ute och regn i luften, men matten tjatar ändå om sol å bad - hon blir då aldrig nöjd ;-)

Mot nya kuligheter! Kramen!

Kommentarer
Postat av: Annica & Terra

Tack för grattis! :) Kul att ni hängde med! :) Säger bara- det är då tur att jag har koll på läget när vi tävlar för min mamma är allt ifrån nerv-fast när det är tävling som gäller... ;))

2011-06-13 @ 09:36:12
URL: http://www.terrabelgs.se
Postat av: ture

ja, alltså,,, du är himla duktig på att hålla reda på din matte ;) - och fart på tävlingen trots hettan ;))

2011-06-13 @ 10:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0