slarvmatte.....

Jaaa, min matte är ju en aning förvirrad både nu å då.... Nu har hon blivit av med bilnycklarna.... Å givetvis så hade hon bara en fungerande nyckel.... Så alltså mellan bilen och hem så har hon förmodligen tappat den..... Det var så att vi hade varit å handlat, å matten ska ju alltid bära en massa kassar, väska, nycklar och hålla reda på mig som vilt hoppandes alltid är överlycklig att jag får föja med.... (även om jag vart ute 5 min tidigare med samma glädjeprocedur...) i af så kan det vara så oturligt att matten medels påsar och mig i en enda vacker röra kan ha tappat nycklarna...... Och så är det ju även så oturligt att det snöat ordentligt i natt så det är rent hopplöst att leta utomhus....
Först trodde vi att hon lagt dem inne nånstans så vi har haft sak-letar-dag idag --- skrället har vänt ut och in på hela lägenheten,,, letat t o m i frysen, kylen, skor, bland mina grejjor (hrmmm... som om JAG skulle ha tagit den va´??..) Jajja! Ny nyckel får beställas....

Nu har Moa å Flizan varit borta alltför länge, de har ju haft påsklov å varit i fjällen å Gällka.... Jag saknar ju brudarna!! Men i kväll så kommer de - jäddrans så vi ska mysa ♥

soffmys...


Jag å Matten har annars faktiskt haft det ganska mysigt... Jag har faktiskt fått köra "soff-häng" med henne och ligga på fluffet i soffan, vilken annars bortskämda Flizan brukar göra...

Cyklingen funkar fint - matten hänger nästan med i min takt.... Fast jag brukar vanligtvis få springa lös den första biten för jag gillar ju rivstarter och kör i 180 till att börja med.... sen cooolar jag ju ner till vanlig takt -  flåset har infunnit sig riktigt fort faktiskt, trots vintervila (om man nu kan ha det med en promenad galen matte ^^..)



Vad trött man blir ibland....
Ha d bäst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0