Jag är Gud.....

Kom igen Flizan! Nu tar vi slyngeln!!



Tänk er känslan av att ha en anhängare efter er......, vilken dyrkar marken under era tassar, flåsandes i nacken, fjäskandes i uppochner vänd ställning mellan dina framben, som skriker å ylar så fort han tror att han har "tappat bort" er..... Jag säger bara det; jag hatar SlyngelStalkerDjävlar!!! Å inte hjälper det att spöa upp skrället - Nä då dyrkar han en än mer..... SssssssUUcKK!!!

Det är så att vi sköter (väldigt mycket tillfälligt och som matten säger; typ aldrig mer ^^...) om en 8 mån schäferslyngel, vilken fullkomligt dyrkar mig - förståeligt i och för sig MEN.... det blir lite mycket ibland.... Jag som egentligen tycker att matten skall icke några andra hundar hava jämte mig - Ok! Flizan åxå då... ;-) Det här sabbar ju alla mina hyssplaner - jag har ju fasenimig inte tid med nånting nuförtiden annat än att kolla efter och uppfostra slyngelskrället!! hoff, hoff...


Något frostig om nosen :)


Något Turehårig om hakan:)


Matten har kommit på att vi behöver mer att göra,, så hon har anmält oss till agilitykurs vilken startar i april - utan att först kolla med vare sig mig, Flirr eller Moa ^^... Jajja som tur är så är vi ju ganska "på" på nya påhitt såååå - Vi är me´!! Ska nog faktiskt bli riktigt skoj, jag gillar ju att klättra, kliva å hoppa, dessutom i fullt-ös-fart! Tjoooohoo, då gäller d för mattarna att de har kondis att hänga med mig å Flirr ;-) - Globen Horse Show i sikte!! .... för det är väl där man uppträder i pauserna ;-D

Härligt är det med ljusa och relativt varma dagar, man har riktigt vårkänslor då man är ute å knatar...
Må väl i solskenet :)


Schäfermulning.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0