matten längtar till min 4 års dag, då hyssen ska minska....

Våran Moa å Flizan har dragit upp till Gällivare och ska vara gruvarbetare där i 3 hela veckor!! Herregudens så tyst å tomt det är här hemma utan Moas surr (dag som natt... hon är en riktig snackare alltså ^^...) å Flizans bjäbb... Matten lever ju inte om allt för mycket... förutom detta dunka-dunka-spotify-lyssnandet på partykvällar förstås....

Vi har haft tvåbeningsbrudbesök två helger i rad :)))) det gillas! Snacka om att man blir ompysslad å kliad å får ett gäng go´saker å mår gott :) Först hade vi Soffi å Madde på besök å sen Marianne - himmelans trevlans :)

myyyys :)


Jag har fått nya polare i min "lillskog" här utanför oss... Två kråkungar som inte kan flyga än - jag brukar ju dra järnet mot dem - men vafasen skrällena sitter ju bara kvar å har inte fattat att när en skräckens kungGullTure kommer farandes så ska man ju dra illa kvickt .... FasenÅ,,, katterna har man ju lyckats att få att fatta det i alla fall men kråkjäklarna har ju inget vett juh!! Hoppas de inte skvallrar till katterna att jag är snäll egentligen --- då rasar ju min image som katternas skräck ^^...


bad å promme med Nash, Hasse å Ann-Marie


Vi samarbetar jag å brorsan - han simmar ut å hämtar, å jag knycker pinnen å avlämnar den till matten eller Hasse

bus!


Jag har hunnit med lite gyttjebad, sockätning åååå så behövde jag en morgonrock här om dagen - f´låt Moa! :/ ... Ytterligare poäng på Moas dödslista!!,, där jag brukar ligga både nu å då... Senast var då jag åt upp hela hennes oöppnade chokladkaka marabou premium mörk choklad med hallonsmak - delikat om jag får säga =D .... Som tur är så är ju Moa en fredlig person och att ligga på hennes dödslista är ganska ofarligt faktiskt - hon har ju ganska bra humor så det brukar övergå från nåt ylande till skratt ganska snabbt faktiskt ;)

en kung måste ju sova på vitt fluff-fårskinn ibland ;)

Kommentarer
Postat av: hussen

<3

"att ligga på hennes dödslista är ganska ofarligt faktiskt"

du kan uttrycka dig du! =)

2012-06-18 @ 12:36:54
Postat av: ture

jooo,,, hon kan ju låta lite illa ibland då hon blir ilsken på en, men tur hon är en glad tjej med stort hjärta :).... försökte mig på en kråkmulning i morse då inte flirr är hemma så man kan mula henne - attans så den stora matten kan vråla ibland!! ,,, jag skulle ju bara leka lite... snodde förresten en disktrasa nyss å tänk! det gillades inte heller... HM!! äh,, man måste ju hålla igång dem - hundar är ju bra för hälsan.... har jag hört :))

2012-06-18 @ 16:00:17
Postat av: hussen

haha, din stormatte har faktiskt också ett stort hjärta!

även om hon fräser till lite åt dig ibland. =)



men du kanske borde reta upp hon lite extra så att hon blir less på dig och mera medgörlig att låna ut favvovovve numero uno nån gång. ska göda dig med en massa gomat och en disktrasa som efterrätt! =)

2012-06-19 @ 23:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0