4 ÅR!!

JätteGRATTIS till mig å mina syskon som har bemärkelsedag idag =)))) HippHippHurraaaaaa!!
 
Tänkas vad tiden springer iväg... nyss var man en liten parvel i valplådan,,,, blev tonårshuligan och fick väl bli "omskolad" några gånger.... Växte sedan till sig ^^...... och kom på att man kan ju inte härja fullt ut hela livet utan måste faktiskt lugna ner tempot.... lite iaf.... Så nu står man här.... En vacker hund i sina bästa år.... citat Karlsson på Taket.... Vad månde livet bjuda på efter 4..... ännu mera skoj å galenskap hoppas jag ;) =) :)
 
Jag har då firat hela veckan.... käkat chokladkakor, brutit mig in i köket och öppnat skafferiet =D två gånger.... och vad hitta jag väl där?? .... jo, en påse (6st) tuggisar, 2 grisöron, ett paket bitsocker (sött å sliskigt blev det tillslut....) sen orkade jag inge mer den dagen..... I förrgår så gjorde jag om samma kupp.... dock lite svårare att ta sig in i köket denna gång... MEN HoudiniTure fixade det! Så då blev det ett paket strösocker denna gång (skonsammare för tänderna tror jag.... ^^...), + ett paket ströbröd..... Blandar man ihop det och strör det runt golvet så blir det typ ny-sandat...... Jag tänker ju på matten, så att inte hon ska halka då hon kommer sättandes då hon upptäckt att jag gjort hyss!!............ ;) Åsså har det blivit en stycke blå wettex - mmmmmums!
 
Idag har vi firat med lax å korvblandade foderkulor, en härlig långpromme runt underbara hertsöträsk samt plättar med glass å sylt å bananer då vi kom hem :)
 
Må väl alla!! Kram
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0